Böghög

Fy tusan. Jag mår inte bra. Blev svettig och anfådd av minsta lilla idag på jobbet, jag som trodde att förkylningen höll på att tyna bort. Jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon för då ska jag ut tidigt till hästarna och sedan jobbar jag ett långt pass. Tack och lov har min karl erbjudit sig att följa med och göra stallet.

Förresten! Vi har vunnit en kategoritävling på jobbet, så vi som jobbar under januari ska få ett presentkort var på 1000:- på Åhlens, det är ganska gött att finna. Det blir alltså en liten shoppingsväng för mig och karln någon gång under nästa vecka. Vi borde få varsitt nytt plagg kanske..

Jag ska sluka en resorb och en alvedon nu, läsa lite om den handikappade simmaren och sedan gå och sova. Ska försöka få böghögen att följa med upp. Godnatt!


Högen på bögen! Älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0