Torsdagspinne

Det var väldigt tur att jag fick med mig Dalila ut på promenad för hon drog med mig och hundarna ända bort till Ersforsen och tillbaka, vilket var en duktig promenad speciellt med tanke på min kurrande mage och midvinterkylan.

Nu ska jag laga lite middag, jag ska laga en kulinarisk rätt som kallas "Smått & gott ur frysen". Andreas kommer hem om en stund å då ska matn stå på borde! Förövrigt känns det bra med en lugn kväll hemma med dogsen, Dalila kommer kanske över en sväng till om jag har tur. Johanna

Mio är helt perfekt att krama. Här måste jag trösta honom eftersom hans tuggpinne tog slut mycket fortare än Rillans (se bild nedan).


Här ligger Rillan och snaskar torsdagspinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0