Tånagel i huvudhöjd

Haha! Jag har ju glömt att skriva ner gårdagens roligaste händelse. Igår kväll, precis när vi hade släckt lampan i sovrummet utspelade sig detta:

J - Aaah! Tänd lyset igen! Jag har hittat en tånagel! Aaaah!
A - Va? *Tänder lyset*
J - Fy fan. Den är din. Du kan ju fan inte lägga en av dina tånaglar i sängen i huvudhöjd! Herregud människa!
A - Men den är inte min!
J - Åhjo, den passar inte in på någon av mina tånaglar i storlek.. You freak!
A - Men.. kan det inte vara den där nageln du låg och klagade på häromkvällen, den som hade gått av och hängde i en sträng..
*Tystnad*
*Jag provar nageln på min tumme*
J - Jo. Förlåt. Det är den.

Kommentarer
Postat av: linnnnnda

Haha. Haha!! Hahahaha.

2010-03-03 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0