Skämmes, Umeå Taxi

Gissa vad jag just blivit tvungen att uppleva. Taxibilarna har ju om känt en helt egen taxizon utanför flygplatsen, men av någon anledning som en vanlig dödlig som jag inte förstår så står de ändå på en lång rad på personalparkeringen. Jag har ofta blivit inparkerad när jag ska hem, men idag hade jag dubbel otur. Jag var inparkerad - och taxibilen i fråga saknade förare.

Jag blev sjukt upprörd och bestämde mig att med taxin som insats försöka lirka och backa ut snett framför nosen på den. När jag höll på som bäst att ratta om till höger och vänster kom en snubbe springande, hoppade in i bilen och körde fram. Dock stod en dubbelt så stor idiot bakom honom och körde genast fram trots att jag höll på att backa ut! Då fortsatte jag bara backa.. mitt tålamod var över. Taxin fick en stor buckla i passagerardörren. Nej jag skämtade bara pappa. Men den kunde ha fått det!!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0