Rillan och glaskulan

Jästatligen. Vi har precis kommit hem från vännäs, Akilles fick abrupt åka in till veterinären och få en spruta så han skulle kräkas. Vi gick nämligen förbi mamma vid lunch och där hittade han en av Elias spelkulor i glas som han kastade i sig. Dock kom det inte upp någon kula på veterinärstationen så antingen svalde han den aldrig eller så var den så tung så den inte hängde med upp, så nu ska han få äta parafinolja några dagar och förhoppningsvis kommer den ut den naturliga vägen! Om den nu ligger där, jag kan ju inte svära på det. Dock har vi ju inte hittat den någon annanstans. Mitt lilla älskade kryp!

Ska åka och jobba de få timmarna som är kvar av mitt pass idag nu. Lite bättre support kunde jag ju ha fått idag, men jag nämner inga namn.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars lilla Rilla.

2010-02-05 @ 19:43:10
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0