Nöjd nöjd nöjd

Alltså. Det var ju som mysigt med en parfika på stan men vi pratade nästan inget. Vi satt bara tysta och glodde på konstigt folk. Andreas kläckte kommentaren "men man umgås väl lika bra framför datan?" när jag sa att vi skulle sitta kvar och "umgås" ett tag till. Eller okej, han kläckte kanske inte exakt den kommentaren men jag tyckte mig höra att han sa så.

Jag har fått ett bedårande armband från rosa bandet (jag är ju väldigt förtjust i rosa bandet). Vi gick nämligen runt i några affärer och denna dialog förekom relativt ofta:

Jag - Kan jag få den här?
Andreas - Kanske.
Jag - Men kan jag få den nu?
Andreas - Nej.

Gissa om jag blev förvånad när han plötsligt svarade "Ja" på sista frågan angående det rosa armbandet. Så nu sitter jag här med mitt lilla armband och är nöjd nöjd nöjd. Johanna


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med och tävlar! Lycka till :)

2010-02-09 @ 20:29:42
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vilka otroligt fina hundar förresten!

2010-02-09 @ 21:28:16
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0