Mysig vintersöndag

Hej. Nu är vi hemma igen efter ännu en härlig helgdag. Frida tog hundarna och jag red Simzon barbacka på ängen, det var mys. Sedan gick vi en extra tur med hundarna efter det så de skulle bli riktigt möra. När vi kom hem igen var vi dock utelåsta så jag fick snylta dusch hos mamma och sedan åt vi middag i röbäck och tittade på "en annan del av köping". Nu tvättar jag i kombination med data och television. Vi har ett lager mumsmums som jag kanske måste börja förbarma mig över, de har ju stått orörda ända sedan igår!! .. tihihi.

Jag och hjärtat mitt. Observera min rånarluva!

 

På hemfärden i bilen var det två hundar som var trötta..

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0