Lorg och Slorg

Hej. Har precis kommit hem från stallet och tagit mig ett bad. Vi var ute på en trevlig tur med alla fyra hästarna, jag, Marlene, Sandra och hennes syster. Plus tre hundar. Älvan fick galoppera med dom andra idag, det tyckte hon var jättekul! Hon tog täten.

Nu sitter vi och väntar på fikabesök. Lorg och Slorg ligger och myser..
/Johanna

Mio gör sig verkligen inte på bild med sitt pyttelilla huvud.. tur att han är så ofantligt söt i verkligheten! Och nej, jag var inte ironisk. Han är grymt söt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 15:35:31
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0