Jag är sjukt peppad på helgen

Hej! Jag är sjukt peppad på helgen. Flyger vid 13 idag, ska möta upp Sofia vid fyra på centralstationen, sedan vet jag inte riktigt om vi ska äta middag i stan eller om vi ska ta oss till Sandra först. Hur som helst blir det utgång med Sandra & co i Stockholm ikväll. Imorgon är kentkonserten! Ev ska vi också följa med Sandra ut till stallet imorgon. På måndag ska vi göra stan, fika och götta oss. Jag skulle vilja säga shoppa men jag vet inte om börsen tillåter. Vi får se! Johanna

(Jag trodde precis att jag hade så mycket resfeber att jag fick magknip, mystiskt tänkte jag, men förstod sedan att det var mensvärk. Bajs! Garanterat Andreas verk eftersom vi ska ut ikväll.)

Kommentarer
Postat av: SK U GG

Men det passar ju jättebra om du blöder naturligt inför kentkonserten. Kommer lättare i stämning då jööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2010-02-28 @ 12:18:46
Postat av: Anonym

Sv: Det var inte samma person:P De låter ju så förbaskat likt varandra! Och indeed, han var sjukt söt!



Haha, jag vet! Det värsta är att min polare satt och tatuerade folk i lördags. Man blir så jäkla sugen när man hör ljudet av det! Men imorrn ska jag till studion och boka tid :D Wiii!



Hade jag vetat att ni var i stan hade jag bjudit in er på efterfest! Anyhooser, hoppas ni haft det gött!

2010-03-01 @ 13:33:50
URL: http://http:/lastchancedance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0