Hästmåndag

Hej hej. Nu är jag hemma igen och i ett grovt behov av en dusch. Stena följde med till stallet, det var kanon. Han gick en promme med Rillis och Mio fick följa med mig och Älvan ut på ridtur. Rillan tyckte att det var alldeles för kallt och långt att följa med på ridturen, därav uppdelningen. Sedan red jag lite oplanerad dressyr med Simzon, hade egentligen tänkt att pulsa i snön men det var för djupt. Han var dock väldigt pigg och fin trots att jag dressyrade i täckbyxor och storstövlen, lika smidig som en barbapappa.

Ridlektionerna på hippo gick bra, det var inte lika spännande som sist. Jag åt en grym vegetarisk lasagne till middag så jag höll mig på topp hela kvällen. Tiden har gått fort. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0