Hallå Hallå

Hej. Det har varit en bra dag, Andreas fick en del fikabesök. Min manliga man hade bakat en ytterst angenäm tårta. Sedan har va haft en trevlig kväll med Christofer och Sofie, vi åt tacos och spelade ett nytt spel som Andreas fick i present. Det heter "Thurn und Taxis" och var mycket roligare än jag först trodde (jag blev skeptisk då jag insåg att det utspelar sig i Tyskland och Polen). Nu suktar jag dock efter revansch!

Det var mycket synd att Ida och Lars fick förhinder, i annat fall hade kvällen avslutats med ett parti bean! Nu är det väl inte uteslutet att kvällen kommer att avslutas med ett parti bean ändå, men då blir det en gammal vanlig 2-manna bean. Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0