Ha en trevlig kväll allesammen

Heg! Nu är jag hemma från stallet. Hundarna fick som sagt åka vidare i bilen, de ska övernatta hos pappa ända tills på måndag! Jag jobbar nämligen 11 timmar imorgon så det är nog lika gott att dom får sova över två nätter, gå rundningen på lövöudden och se på "Lassie" som pappa hävdar att de brukar göra tillsammans.

Nu sitter jag här och har en alldeles egen ME-time, Andreas och Fredrik åkte precis för att spela badminton. Det är lite skrämmande men jag kan inte minnas när jag senast var ensam i huset 2 timmar i sträck utan karl och utan dogs. Jag känner dock att det är vanvettigt skönt.

Nu ska jag ta en shower och lite fika samt duka innan grabbarna kommer hem igen. Vid sextiden kommer Marlene, Sandra och Lars att ansluta sig till sällskapet, det blir trevligt! Jag har småsneglat på pajen i kylen..

Här kommer förresten några bilder som jag tog igår kväll at the movienight med Linda och Dalila (vi saknade Emelia! Den lilla rackarn som befinner sig i Costa Rica).

Pappa hade postat en lustig kommentar angående att Linda hade somnat: "Att somna på fest sitter nog i generna. Vi känner ju pappan."



Våra lustiga semlor



Ha en trevlig kväll allesammen! Johanna

Kommentarer
Postat av: Janna

fan va fräsig du var i håret morran!

2010-02-13 @ 19:32:43
URL: http://mysii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0