Godmorgon Mio

Vi satt uppe länge igår och såg den nyaste "Beck", som iofs gjorde mig mycket upprörd bitvis, men Gunwald var lika manlig som vanligt och förekom som huvudperson så jag var som nöjd ändå.

Om inte Linda har glömt bort det så är det ju filmkväll även ikväll, och då är ju frågan vad man ska se. Jag hoppas verkligen hon har några bra idéer, annars kommer jag att föreslå "Nappe" eller dylikt.

Jag ska i alla fall ta en dusch och sedan bege mig mot jobbet. Vårsolen lyser in genom fönstren, det är två hundar här som har saknat att kunna ligga och götta sig i solen! Lyckligtvis lyste solen in precis på Mios säng i morse..
/Johanna


Morgonmys i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0