Ett french

Nu är jag hemma igen, lagom stelfrusen. På vägen ut till stallet blev jag sugen på något gott så jag blev tvungen att stanna på macken i Vännäsby och köpa ett frenchbröd utan korv - dvs ett frenchbröd med vitlök och chili i. Jag kan verkligen rekommendera detta, expediterna blir oftast så förvånade att man bara behöver betala några ynka kronor för brödet. Och så är det gott också.


Tänk er hur otroligt smakligt det här stackars frenchbrödet med vitlök skulle se ut om det inte stack upp en tanig liten penis ur det..


Hippovistelsen gick bra, jag blev dock väldigt sugen på att rida i ridhus! Nu ska jag värma mig i duschen och sedan ska vi beställa hem thaimat, hur gott kommer inte det att bli? See you when you get there! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0