Diverse!

Hej hej. Jag är hemma och har varit riktigt effektiv. Gick en promenad med hundarna när jag kom fram, gav lunch, mockade, tog ut Tex, longerade Simzon, fixade klart stallet och pysslade lite och nu är jag hemma! Det var inte lika kallt när jag kom fram som jag skrev i bloggen tidigare, tack och lov!

Sitter och chattrar med Suddens ägare Emelie på facebook nu, han har hopptävlat och gått programridning för domare med bra procent nu i veckan. Det är så skönt att höra att dom har det bra och trivs ihop!

Nu dusch och snart jobb. Johanna

Jag fick improvisera när jag skulle bylsa på hundarna kläder för att klara stallvistelsen. Mio fick ett trasigt gammalt linne av mig att ha som underställ under hundkläderna! Inte så snyggt kanske men han höll sig varm! Akilles hade så mycket kläder på sig att han såg ut som en köttbulle med ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0