Coco Crazy

Mm, här har jag gått hela dagen och trott att Andreas har bloggat, vilket jag ju inser nu att han inte har. Mycket oläckert gjort. Hans lilla utkast ligger dock här backstage och grinar illa..

Det blev en trevlig filmkväll här hemma efter jobbet i alla fall, jag hämtade upp Linda på Lottas halv 9 där hon suttit sedan halv 5 (och matat vin) och sedan kom även Dalila över. Vi såg filmen "Changeling" som jag verkligen rekommenderar, riktigt hemsk men väldigt bra gjord och bitvis fin på något vis. Den är även baserad på en verklig händelse, vilket jag gillar. Vi gjorde semlor och surrade. Linda somnade.. Vi bestämde oss för att styra upp en spelkväll med alla gamla nostalgiska barnspel man har, det kommer att äga.

Jag har alltid varit avens på Dalila som har "Coco Crazy"..




Nu har Andreas kört igång talboken, dags att sova! Jag bloggar från sängen just nu för ovanlighetens skull. Godnatt! Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Att somna på fest sitter nog i generna. Vi känner ju pappan.

2010-02-13 @ 09:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: Frida

jag har spelat det hos malin för 2 veckor sen!

2010-02-13 @ 13:26:05
URL: http://amateurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0