Bäbisar

Godkväll. Min lilla gubbe hade rymt ur hagen ikväll. Nu undrar jag, finns det typ reflextejp att köpa? Jag vill linda in hela honom så han syns om han ska börja vara ute på vift om kvällarna. Man blir ju orolig eftersom vägen ligger så nära. Min lilla älskling! Tur att telefonkedjan går fort genom byn så Malin och Fredrik kunde fånga in honom!

Nu väntar sängen strax. Karln ska upp tidigt och jobba, och jag ska upp tidigt för att trötta ut hundarna maximalt innan mitt jobb (det blir kanske en löparrunda om vädret tillåter). De kommer nämligen att vara hemma ensamma ganska länge imorgon, snuttarna. Nu är de ju ganska bortskämda eftersom husse varit hemma varje dag sedan sista november.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hmmm... Jag tänker mig en refelxtatuering (finns såna?) eller kanske att du tejpar på ett antal såna där stjärnor man hade i taket när man var liten, då kan solen ladda dem hela dagen så lyser pållen hela natten... Alternativt blanda i kryptonit i maten hans.... spånar för fullt

2010-02-25 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0