Ändrade planer - igen

Mmm. Fick en ny Braxselerapport, det var tydligen omänskligt att rida i detta väder. Förutom att det blåser storm så var det mycket kallare ute i stallet än vad det är här. Pållarna står nog helst bland träden eller i vindskyddet och äter, och jag sitter nog helst kvar här inne i vardagsrummet och trycker. Marlene skulle mocka åt mig och Fredrik ge lunch, skönt! Jag ska återgälda tjänsten på onsdag.

Dock får man ju inte sitta och trycka här i fåtöljen hela dagen, eftersom det finns två små bruna hundar här i huset som vill göra sina behov. Jag har precis varit ute på bajsartur med dem och med facit i hand blir det hundkläder på till nästa promenad! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0