Ädelost, Familje Guf & Egypten

Hej. Jag kom hem för cirkus två timmar sedan, men har inte gjort något annat vettigt än att klippa hundarnas små klor. Det var dock på tiden. Nu ska jag äta några av Gunillas havrekex med ädelost på och sedan blir det sängen. Imorgon fyller älskling år men jag har inte råd med någon "riktig" fördelsedagspresent förrän den 15de, dock ska han få en liten symbolisk en men det vet han redan vad det är. Det är en påse "Familje Guf big travel pack". Haha.

En arbetskompis pratade solresor på jobbet idag och jag började genast känna ett sug efter Egypten. Jag skulle sååå gärna vilja åka tillbaka och spendera mera tid i Kairo. Men det lär dröja. Jag måste sätta mig och titta igenom alla bilder igen någon dag!

Jag vill tillbaka till Egyptzien..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0