Utmanad av Dalle: 3 ting

Tre ting

Tre namn du går under: Johanna, Dala (B), Mikaela (på jobbet, haha)

Tre saker som skrämmer mig: Småkryp i allmänhet men framförallt spindlar, psykfall, att någon nära ska gå bort

Tre saker som jag har på mig: Tofflor, morgonrock, hårsnodd

Tre sanningar: Jag är extremt sjukligt blödig och känslig, jag kan inte ljuga, jag vill att en nära vän ska bli gravid så jag får följa händelseförloppet

 

Tre saker jag verkligen vill ha: En förmögenhet (allt går att köpa), ett långt och lyckligt liv, bättre lagar när det gäller djurhållning och strängare straff när det gäller djurplågeri



Tre pysslare som jag utmanar: Frida, Linda Mossan, Janna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0