Jeg lever

Hej, jag lever. Det var väl ungefär det jag hade tänkt fömedla. Jag har varit i stallet ganska länge idag, nämner inga namn men en pålle var superfin och en pålle var riktigt jobbig att rida samt vägrade gå i närheten av klippmaskinen. Den sistnämde ska bli riden av Marlene ikväll, jag väntar med spänning på en liten rapport. Jag ska göra ett nytt klippförsök imorgon med Malin till hjälp.

När jag kom hem från stallet var jag på så dåligt humör att jag gick och la mig i Mios säng och sov 2 timmar. Det blev en sen middag till ponnyakuten och nu ska jag strax hoppa ner i ett bad. Efter badet får vi ta oss i kragen och gå en lite längre kvällspromenad med hundarna..
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0