Vänteläge

Godkväll. Jag är sjukt less på min dota. Den inbillar sig själv att den inte får ström trots att alla kablar sitter där som ska. Den kan alltså stänga av sig själv till "vänteläge" eftersom den tror att batteriet tagit slut. Jag kan inte komma på många saker som är mer irriterande. FAN.

En sak som är mer irriterande är dock idiot svennefamiljen som satt fast i Mexico i fyra dagar förra veckan (pga av askan) och jämförde askmolnet med tsunamin. Hur dum får man bli. Lite skillnad på tragedin kanske..

Min dag har varit helt reko. Lektionerna gick lite blandat idag, måste ha varit pga att jag skröt inne på kontoret om hur bra det gått hela terminen tidigare på dagen. Nybörjarna glänste dock lite idag, det var kul. Där var dock inga hinder inblandade. Privatgruppen hade också en formtopp!

Imorgon ska jag få rida Simzon inne på hippo, det ska bli så kul! Förhoppningsvis i alla fall. Han ska sova över till onsdag då vi ska vara med och hoppa. Jag är pepp. Dessutom ska han få en ordentlig tvagning i spolspiltan som jag saknar så! Jag har packat mitt superschampo från aubiose. Jag tror Simzon kommer bli jätteglad över att få hoppa lite.

Vi har kvällspromenerat, nu vill jag ha ett litet tilltugg, duscha och sedan talboka. Det var rella spännande igår. Godnatt! Johanna


Kommentarer
Postat av: dalle

det är lugnt, du behöver inte låtsas längre! :P(ang Noah) men att bullarna är fulsöta är ju charmen!



ifall han är lärare på draggen, har en förkärlek för innebandy o är kraftigt byggd så är det mycket möjligt! fast han såg dock rätt ung ut för att ha barn i 20-års åldern?



träning imorgon f.ö.? :) men mjukstart för min del isf

2010-04-27 @ 01:41:40
URL: http://dallsmelodi.blogg.se/
Postat av: linn

hade verkligen varit kul att komma och kika lite på simzon, men som vanligt har jag inte tid. du får hojta till om du ska in till hippo någon gång framöver så kanske jag har möjlighet att glutta lite :)

2010-04-27 @ 12:44:47
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0