Grövre än vanligt

Sweet. Jag är hemma sedan 2 timmar tillbaka, handlade lite proviant på hemvägen och sitter nu vaken för att vänta in en tvätt som ska hängas. Jag har sovmorgon imorgon (igen) vilket känns mycket godt, Malin har hästarna. Jag är bortskämd med sömn denna vecka, jag jobbar alla vardagskvällar vilket gör att jag kan sova lite längre på morgonen. Jobbar lördag dag på ridskolan också förvisso. Jag har dock redan helgen planerad (nästan i detalj) och den bådar mycket gott! Jag och Sofia har förövrigt en mycket grov telefonkontakt going on, grövre än vanligt dvs. Jag skulle säga att det blir 3 långa samtal/dag ungefär.

Mennu börjar det dra ihop sig. Andreas vill att vi ska byta talbok men jag vägrar! Jag vill höra vad den rullstolsbundna poliskvinnan har att berätta ikväll.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0