Sol sol sol

Hej! Goväder idag! Jag blev svettig av att vara ute och gå (utan jacka!). Intressant information va. Jag ska byta om, sminka över en finne på hakan och åka till jobbet strax. Mitt jobb är inte the place to be när det är soligt ute, jag önskar nästan att jag var rökare så jag kunde smita ut ibland. Nu finns det ju som ingen anledning. Den enda rast vi har är dessutom 30 min så då äter jag hellre än sitter ute i busskuren och jäser. Att ta med sig mat ut är inte direkt något alternativ..

Hundarna ligger och lökar och väntar på att solen ska börja lysa in i vardagsrummet. Dom älskar verkligen att ligga i solen. Ok, nu börjar solen vara lite söndertjatad. Förövrigt händer inte så mycket idag, jag och Adiam ska ha en viktig diskussion ikväll, thats about it. Ha en bra dag! Johanna

Kommentarer
Postat av: Dalle

Hej! Jag har en ny blogg. Utmanar dig :)

Jobbar du imorgon? Ska på arbetsintervju kl 10.30!

2010-04-14 @ 19:25:09
URL: http://dallsmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0