Rilla håller vakt

Godmorgon. Egentligen skulle karln ha ringt och väckt mig idag men han glömde och då går det som det går. Jag vaknar helt enkelt inte om inte någon eller något väcker mig. Han upptäckte misstaget och ringde 09.40 så nu är jag uppe iaf, med en tvätt i maskinen och en Rilla på baksidan som håller vakt efter brevbärare. Ska snart ut med hundarna men har inte bestämt mig ännu för om jag ska springa eller gå.. eller cykla? Men då kan jag bara ta en i taget. Dessutom minns jag inte hur man cyklar.

Nu säger Mio att bloggtiden är slut. Hej!

Kommentarer
Postat av: Fritchof frida

Enligt henne sa hon att hennes hund hade klor i storlek av hennes lillfinger tjocka och att det skulle vara lättare att klippa lite på sidorna och sen mer mot mitten och då skulle den lilla funka lika bra som den stora och vara lättare och hantera. Idag ska vi på granngård och kike efter mateskål!

/maaapumbaaaa

2010-04-22 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0