Min kropp har ett meddelande

Hej.
Jag sitter utflyten som en deg i lunne och surfar runt. Min kropp meddelar att den haft en tung dag. Först red jag Simzon i skogen.. jag skulle prova en ny väg - vilket innebar vi ofrivilligt var ute i nästan 2 timmar. Efter det åkte vi och fyllde spån på sågen vilket trots allt gick ganska smärtfritt men man blev fort varm i alla överdragskläder. Jag avslutade som planerat min stalldag med att rida Walter ute på hippo. Stackarn blev svettig och andfådd men gick faktiskt riktigt bra. Mina arma magmuskler fick sig en omgång och det är ju aldrig heller fel.

Vi har haft fikabesök här hemma också, pappa och Eva kom hit för att gratulera Frida. Det bjöds på tårta och toscabullar, vilket fick bli min middag. Det gör dock inget med tanke på hur mycket jag rört på mig idag. Jag känner mig sjukt inspirerad att komma i form (IGEN).. att jag kommit igång ordentligt med ridningen igen känns som en bra bit på vägen. Nu ska jag ta ett gött bad.. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0