Mikki har landat

Godmorgon! Jag sitter här och skriver med fötterna på en mycket varm och komfortabel fotpall - Mio. Vädret är ytterst trist idag, första regndagen sedan mannaminne. Förmodligen eftersom jag hade tänkt rida S´et på någon av utebanorna idag. Marlene har tagit med sig honom in till hippo och jag ska snart fara och rida, sedan ska jag jobba 14-20.30 och efter det åker jag ut en sväng till hippo igen och ger Simzon middag och en kvällspromenad, han kommer nämligen inte att få gå ute i någon hage nu tisdag-onsdag.

Förresten, Mikki har landat i Sverige! Pappa kommer att hämta honom idag eller imorgon mest troligt (i skellefteå), om det blir imorgon kommer jag nog att följa med. Ha en bra dag! Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har fått mail. Mikki kan tidigast hämtas i Skellefteå torsdag efter 17.00.

2010-04-27 @ 11:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: dalle

åh, vad kul att få en liten hund! :)



näe, då är det definitivt inte samma erik! kom på att han snarare heter fällgren dessutom :P

2010-04-27 @ 13:22:41
URL: http://dallsmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0