Massäck

Godmorgon alla slorgar.
Vi var i säng före 11 igår kväll, vilket aldrig ens händer i det här huset en vardag. Nu inträffade det dock på en lördag så det var ju ganska skräll. Dock var det väldigt skönt. Efter provet igår knatade vi iväg till mamma och åt en sjukt god födelsedagsmiddag, Frida fyllde ju som känt 20. Av oss fick hon en kaktus med ögon, skumpa och en god bok.

Idag ser jag solen kika fram men jag har inte varit ute än. Jag ska strax packa en liten massäck och åka ut till stallet, jag har extremt smutsigt hår så någon slags huvudbonad måste medföras. Min plan är att rida S´et idag och sedan ska vi åka ett gäng och packa/hämta spån på sågen i Vännäs. Efter det tänkte jag åka direkt ut till hippo och rida Walter, ska försöka hitta av en ledig stund i ridhuset idag. Det kan bli en lång stalldag, därav massäck. Ankan ska baka bullar ihop med Rilla och Mio när jag är borte.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0