Marzipan

Hej. Jag är helt slut. Det måste vara pga all anspänning inför premiärhoppningen, haha. Det var i alla fall riktigt roligt, träningen låg på en mycket bra nivå för oss. Simzon var jättetaggad, han tyckte att det var såå kul! Underbart. Efter träningen körde jag till Braxen med Simzon, transport och pappa på passagerarsätet. Jag har inte kört så mycket hästransport så det kändes bra med lite moraliskt stöd. Dock vill jag ha en bättre bil! Det gick 70 som mest tror jag, haha.

Nu är det gomiddag, sedan en liten kvällspromenad. Efter det ska jag krypa ner under Rillifilten och nagga lite på min Marabou Marzipan. En liten jobbförmån, ehehe. Det blir tidig nattning idag som sagt, ska upp 03.30 senast. Ha en bra kväll gott folk. Johanna


Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.blocket.se/vasterbotten/Igelkottmoss_26840587.htm?ca=2&w=1

2010-04-29 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0