Lömska planer

Godkväll. Jag är lite nedstämd. Men inget allvarligt. Jag peppade verkligen spel, grill och lömska planer med Mikaela och Stefan imorgon men jag hade glömt att Andreas skulle på party. Sedan kom jag även på att jag måste till stallet efter jobbet som slutar tidigast 16.30. Jag skulle kunna försöka muta mort mockningen åt mina två bäbisar men mitt samvete säger mig att det bli bäst om jag åker dit, rider och myser lite. Det får bli en lugn lördag, jag jobbar ju lix på söndag också. Shit vilken tant jag är, hoppade ju över after worken idag också! För att inte vara alltför trött imorgon, haha. Nu ska jag ut på promenad med dogsen och karln! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0