In my brain

God morgen! Det är min lediga fredag idag! Jag har dragit mig i sängen äckligt länge, grabbarna har varit ute på morgontur samt ätit frukost och nu ska jag strax ut och göra några små ärenden. Bland annat ska jag köpa lillasysters present, somliga fyller tydligen 20 år imorgon. I min hjärna är hon typ 13.

Jag planerar att äta en storslagen lunch innan jag och hundarna åker till stallet. Vi ska vara där lääänge. Förhoppningsvis lyckas vi klippa en snutt till på galna S´et också. Men det är kanske att hoppas på för mycket..

Förövrigt är jag mäkta irriterad över att jag inte får göra högskoleprovet på samma ställe som någon annan jag känner. Jag är väl nervös nog kan man tycka! Och nu kan jag inte heller förlita mig på att någon annan ska till samma ställe och därmed kan visa mig vägen, nej, nu ska jag hitta dit själv också.. buhu.
Johanna

Kommentarer
Postat av: linn

jag har nån britney variant.. kan den heta believe kanske? :) var ska du göra högskoleprovet?

2010-04-09 @ 17:22:12
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0