Häst är bäst

Hej. Jag har haft en bra dag trots regnrusket. Ute i Braxsele var det faktiskt uppehåll under nästan hela min vistelse. Malin kom ut i stallet och hjälpte mig med klippningen av S´et. Det gick över förväntan och nu är vänstersidan halvklippt, inom en snar framtid klipper vi högersidan också, så snart ser han kanske normal ut trots allt. Han blev även några kilo mindre.

Mio hämtade en död fågel åt mig på promenaden. Jag tror på allvar att han hämtade den till MIG. Han la den framför mig och såg nöjd ut. Hu.

Älvan var förövrigt fantastisk idag, hon tuffade på i superstadig form och med riktigt bra energi. Inga sporrar eller spö. Hon gör bara allt man ber henne om. Min underbara lilla (ganska stora) fux!

Nu ska jag och Anden åka på coop och handla proviant samt linjaler inför provet imorgon, sedan ska vi hämta upp Sofia som ska hänga med mig här i brunsoffan en stund ikväll. Det ser jag fram emot. Kan det bli ett glas vin måntro?

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0