En vulkan

Hej igen. Jag har absolut ingenting jag vill förmedla men att blogga är som en löjlig drog. Det blev en trevlig barbackatur med Marlene i stallet i alla fall, det var godt. Hon är så klok den människan. Jag börjar jobba om cirkus 50 minuter så jag bör nog börja göra mig iordning. Det känns lite motigt att åka till jobbet idag när nyheterna varnar för flygkaos angående en vulkan?! Jag vill inte ha flygkaos, tack.

Förresten ska Dalis på arbetsintervju på mitt jobb imorgon, mycket spännande! Jag har även fått nästa veckas schema som gav mig beskedet att jag jobbar alla dagar utom tisdag. Det gör dock inte så mycket då de flesta passen är rätt korta. Nu är det makeuptime innan jag somnar i min nuvarande komfortabla ställning. Ha en bra dag! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0