Du ser ut som en liten påve

Hej.
Det har varit en lång dag! Började dagen i Braxsele (med papi) med att släppa ut pållarna, gå promme med hundarna och rida Simzon. Det gick sådär. Avslutade dock ridpasset med att hoppa en litet räcke och det var vansinnigt kul.

Började jobba halv 12 och tiden har gått otroligt segt. Förresten, jag har färgat håret mörkbrunt. Jag fick ett infall på Willys igår kväll 20.45. Någon på jobbet fällde en rolig kommentar, de flesta sa "Hej, har du färgat håret?!", medan denna person sa "Hej, har du blekt ansiktet?". Haha. Det är humor.

En anna sjukt rolig och intern kommentar som förgyllde jobbdagen; "Du ser ut som en liten påve". Den var tack och lov inte riktad till mig och min nya frilla.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0