Det lilla underbara djuret Mikki

Hej. Det här har nog varit den längsta dagen i mannaminne. Jag klev upp halv fyra, åkte till jobbet, jobbade tills klockan var ett, åkte förbi boa och handlade lite vin (både till valborgsspelandet och min lyckselevisit), tog med mig hundarna och syster på en promenad, vid tre åkte vi till skellefteå med pappa, åt middag på max, hämtade Mikki (!), det blev en spännande bilfärd hemmåt igen, vi landade hos pappa vid 8 tiden och då var det kaffe och rundvandring för Mikki i sitt nya hem. Nu är jag äntligen hemma och ska snart gå och sova! Imorgon är det inventering på jobbet och sedan spel/pizzakväll med Ida och Lars. Godnatt! Johanna

Här är han! Det lilla underbara djuret Mikki. I lördags lämnade han Portugal och nu är han i sitt nya hem hos pappa! Han var precis så fin som vi hade hoppats, lite tunn men full av livsglädje. Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0