Den sämsta klubban i bagen

Hej!
Min jobbsituation löste sig till det bättre idag, tack och lov kan jag bara säga med tanke på fotbollslaget som rullade in vid 2-tiden. Någonstans under det kaoset råkade jag skvätta ordentligt med frityrolja på Adiams händer så jag känner att jag kan vara skyldig henne något nu. Det jävla askmolnet har förresten gjort så att jag och Adiam missat två kvällspromenader hem, något jag inte gillar alls.. Jag tror även att det var på grund av det som jag gainade under natten till lördag efter en stor pommesportion.

Efter jobbet styrde jag ut till pappa på udden, Andreas och hundarna var redan där. De hade gått "rundningen" nämligen. Vi fick middag och sedan åkte vi ut till golfrangen i Holmsund och slog lite golfbollar. De första 10 bollarna var relativt roliga men sedan fick jag ont i handflatorna.. trots min alldeles egna rosa golfhandske! Dessutom fick jag bara låna den sämsta klubban Andreas hade i bagen..

På vägen hem från Holmsund körde vi in på godishuset och inhandlade en del nödvändig proviant, sedan for vi ut och sprang tillsammans som de två konditionslösa muppar vi är. Det var ganska skönt att springa utan hundar för en gångs skull. Nu sitter jag är svettig och väntar på att duschen ska bli tillgänglig, sedan blir det söndagsgodis (vi fick inget igår) och Millenium. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0