Bananskorna ligger i vattenbad

Hej. Min häst var galet söt när jag gjorde iordning honom, mysig, snäll och såg otroligt glad ut. Men sedan.. han var hemsk att rida. När jag hade ridit i en timme började han släppa till, men då orkade jag bara rida en kvart till. Då hade jag även hunnit gråte en skvätt, och göra en annan sak som bara Marlene vet.. Efteråt var han lika söt igen. Jag blir galen.

Vi har ätit en gomiddag (som vi blev hastigt inbjudna till) med mamma och hennes vän Lena. Nu tvättar och dammtorkar jag, vilket går som på räls eftersom jag lyssnar på kent. Fast jag är helt städarsvettig, mysko. Mina löparskor ligger i vattenbad efter min extremt leriga löpartur. Jag måste avslöja en sak på tal om lera (som verkligen slog mig idag).. Jag hatar verkligen att vara smutsig om händerna. Jag tvättar mina händer väldigt ofta, och tycker det känns sjukt obehagligt att få smuts på händerna, speciellt typ grus/lera/sand/damm av något slag. Jag får rysningar längs ryggraden. Usch.

Förresten är jag ledig imorgon också helt plötsligt. Alla plan till Arlanda och Bromma inställda imorgon, vilket innebär typ alla plan utom 2 från Umeå. Det blir väl ganska gött kan jag tro. Det blir en del ridning iallafall, bra för min kondis. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0