Vår älskade lille brune spanjor

Jag satt precis och fyllde i några papper om Mio och blev tvungen att ta fram hans pass. Det känns väldigt märkligt att Mio för 9 månader sedan trippade omkring i Spanien. Jag önskar verkligen att jag visste mer om hans bakgrund. Jag tror jag ska slänga iväg ett mail till hundrondellen och se om dom har lite mer info som ligger och trycker någonstans.

Här är Mio i sitt pass, han hette ju Fido på den tiden! Jag måste gå och krama honom varje gång jag sett den här hemska bilden. Älskade älskade Mio!


I dagens läge syns inga spår av hans magra förflutna.. han beskrivs numera ibland som en "korv".


Hans mysiga personlighet kryper fram ur hans lilla blyga skal mer och mer hela tiden! Ja, han har kanske ett lite märkligt utseende.. men det älskar jag. Han är unik!


Det är inte alla dogsters som är lika beresta som Mio!


Nu ska jag gå och plocka in grabbarna från baksidan där dom kör en liten kvällspinkare. Mio brukar dock inte vilja stanna ute på baksidan så länge, han verkar rädd för att bli utelåst? Han kommer kutande så fort man rör dörren. Han är en paranoid liten hund, förmodligen med all rätt. Han älskar verkligen att vara hemma, och det känns bra! Våran lilla myskorv.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Så söt :)

och jag hade också kramat min hund om jag fått se ett sånt passfoto.. Hemskt! :(

2009-09-23 @ 22:41:22
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0