UTBROTT

Godkväll. När jag kom hem från jobbet var våra spelvänner här, dock skulle jag ha slutat klockan 8 men kom hem halv 10 så det blev inget spel. Men vi åt pecannötochkolapaj.

Hur kommer det då sig att jag kommer hem så sent efter utsatt tid? Jo det ska jag berätta.. det finns nämligen ett folkslag som kallas "svenska charterresenärer" och dessa saknar totalt uppfostran och vett..

Sen undrar jag om "mammor" kan sluta tro att dom ska komma undan med det ena och det andra för att de har barn? Försöker gå före i köer, stökar ner, lämnar en banan så utmosad att den täcker hela bordet, ja, listan kan göras lång ska jag tala om! Och jag har full förståelse för att man kan råka slå sönder ett glas eller två på en restaurang MEN SÄG TILL FÖR BÖVELEN INNAN GLASKROSSET HAR SPARKATS RUNT I HELA LOKALEN!

"Kan du be kocken att skynda sig.. jaa.. maten är till ett barn!"

Det du just läste är ett vanligt förekommande mammafenomen i restaurangen. KOCKEN SKYNDAR SIG REDAN OCH DET ÄR 4 GÄSTER FÖRE DIG TYVÄRR! OM DU HAR ETT VRÅÅÅÅÅLHUNGRIGT BARN SÅ HADE DU VÄL KUNNAT MATA DET INNAN DU ÅKTE HIT. ELLER GE DET EN SMÖRGÅS! AAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0