Tradera owns

Mooh. Jobbet gick smärtfritt, tisdagar är bäste. Jag fick hem ett nytt fynd idag, en helt ny grå partydress som jag lurade till mig för 20kr på tradera. Det var ett sjukt bra klipp.

Imorgon ska jag ha sovmorgon, rida Simpan på ängen, packa och köra brunisarna till morfar där de ska spendera veckoslutet. Jag ser fram emot helgen! Jag ska gliiida omkring i Linköping i mina grymma jeans.

Jag ska försöka komma ihåg kameran imorgon också så jag kan dokumentera lillgumman Älvis, hon är så glad och mysig. Godnatt! Johanna

Jag slänger in en bild på en litet lustigt djur bara för att det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: v

KOLLA GÄRNA MIN BLOGG KRAAM :d

2009-09-02 @ 11:26:45
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0