Tomtedräkt

Godmorgon! Idag gör jag inget annat än att jobba och tvätta. Men det är ändå awesome.

Man fick Börjeskatalogen igår, Börjes är faktiskt underskattat! Ok, det finns kanske en del där jag inte skulle köpa men man kan hitta små guldkorn (som min supergraman till exempel). Det är lite pinsamt men jag gillar ju att spöka ut Akilles ibland.. jag kan inte hålla mig! Därför måste jag beställa en sån här tomtedräkt till Akilles som han kan ha i jul.. Mio ska ev få en julsjal (eller kanske en likadan dräkt?!). Tihihi.


Tomtedräkten från Börjes!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Snälla! Låt Akilles slippa Tomtedräkten. Han har sagt till mig att han inte vill ha någon sådan. Önskar sig ett tugg ben!

2009-09-22 @ 17:00:52
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0