Tjoflöjt

Tjoflöjt. Jobbkvällen har gått bra förutom ett enormt misstag (done by me). Men nog om det. Andreas är hemplockad från sin hemliga ölarkväll och snart är det sängen. Jag ska upp tidigt och släppa ut pållarna imorgon. Efter stallet ska jag till stallet. Dvs jag ska sitta i entrén under SMet imorgon, och på kvällen är det SMfest (trots allt). Det är klart och betart så nu finns ingen återvändo, men det blir nog kul. Jag hatar kläddilemmat dock! Man får nämligen inte ha högklackat eftersom festen är i badmintonhallen..

Sov gott! Johanna

Kanske blir jag så här taggad imorgon kväll?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så där kul får det inte bli!!!

2009-09-25 @ 23:38:28
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: linn

haha johanna, vilken partybild! hoppas SM festen blir bra!

2009-09-26 @ 13:15:15
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Sofia

En helt oslagbar bild! =D

2009-09-26 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0