Shit pompalore

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen. Båda vovvarna har tydligen fått duscha med vårt nya bruningschampo och de luktar jättegott.. Och de är nästan onaturligt mjuka..

Men över till rubriken. Min häst var helt underbar att rida idag! Han går så bra på hacket så jag finner icke ord. Man skulle kunna ha sytrådar till tyglar när han går på hackamore. Dessutom går han runt med ett allmänt nöjt ansiktsuttryck och med öronen framåt. Det här är lite skrämmande men jag har aldrig ridit ett dressyrpass på Simpan tidigare utan att bråk uppstått.. Jag är så glad!

Snyggingen. Den här bilden är dock tagen för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

shit vad roligt, hack är ett bra bett, har ridit mycket tidigare på det och det finns verkligen vissa som bara finner sig hur bra som helst på det. som att det går en suck genom kroppen också är dom super fina! :) Kuuul

2009-10-04 @ 16:27:54
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0