Sanctuarium 2004

Hahaha. De här bilderna unnar jag alla att se. Vem vill inte bidra till ett gott skratt? Förlåt för det här _ _ _ _ _, men jag kunde inte hålla mig. Jag sitter och fnissar i skrivande stund, men jag anar Andreas inte kommer att bli speciellt nöjd när han inser vad jag sitter här och håller på med (för ingen vill väl egentligen att det ska vara officiellt att ens sambo varit på lajv?).

Här ser ni mig längst ut till vänster med mörkt hår och någon slags linneklänning. Kanske finns det någon som även känner igen SkallePer?


Hahaha. Det är jag som syns i mitten med en grå MANTEL. Hahahaha. Damen i svart vadmalsmantel tänker jag som sagt inte avslöja namnet på förrän jag fått klartecken.


Det här var kul. Nu måste jag visa Andreas. See ya, wouldnt wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0