Queen of sms

Läste just en underbart inlägg som Lackarn skrivit och jag kan inte sluta skratta. Jag är verkligen rolig ibland. Jag minns även exkt tillfällena jag skrev dessa och vilka de handlar om. Och ja. det är kanske lite väl internt.. Här kommer inlägget (Dala-B är jag):

"Sitter just nu och gallrar bort sms från min överfulla inbox. Jag har kommit fram till att Dala-B kanske är mästaren på att skicka jävligt bra sms. Ni vet sånna sms som man inte kan kasta i första taget, utan gärna har kvar i några månader för att bli possetivt överraskad när man läser dom igen. Här kommer några smakprov (varning för intern):

Nej.. Men en barnaföderska är alltid en barnaföderska..

Vad gäller.. Jag är på lajvfest och dricker i panik..

Jag har halsat en vinare men ingenting händer..

Det har börjat diskuteras vilken butik som säljer bäst alvkläder här..

Då sänker jag den ytterligare, och undrar om hon kan göra en number two när skinkorna verkar så tillplattade och hårda.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0