I slagsmål med överviktiga tonårskillar

Godmorgon! Jag har varit ute i lillskogen med världens mysigaste hundar, nu ska jag försöka äta ngt och sedan åka till hästarna. Idag börjar jag jobba 15.00 så det blir en relativt sen kväll med charter, man får ju bara hoppas att kvällens charterresenärer har mera vett än förra veckans.

Haha, jag drömde förresten en sjuk dröm inatt. Jag drömde att jag hamnade i slagsmål med två stora överviktiga tonårskillar när de försökte stjäla min McDonaldspåse som jag hade på cykeln. Jag hamnade i underläge och fick ropa på mamma som stod på sin balkong och hörde allt! Haha.
Sjuk dröm, för i verkligheten:
- Hade jag inte cyklat!
- Skulle jag aldrig äta på donken!
- Hade jag inte hamnat i underläge!

Bye! Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-30 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0