Frappemys och sofflök

Jag har haft en riktigt riktigt slapp och innehållslös dag idag. Trots det har jag inte gjort något vettigt på hela dagen vilket grämer mig. Jag har varit utanför huset två gånger med hundarna, men annars har jag bara legat i soffan i mjukisar och lökat. Vi har ätit hämtmat till middag och nu ska vi se på film.

Jag har blivit beroende av lyxiga frappes. Inte bra!
Observera att jag älskar våra lila latteglas.



Morgondagen tror jag blir awesome, så länge jag inte får något drygt besked om Simpans ben. Johanna

Kommentarer
Postat av: Bluewhiskey

Söndagsmys är ju härligt :) Tittar bara in och bekräftar att du är med i min utlottning :)

2009-09-21 @ 07:49:50
URL: http://bluewhiskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0