Ferra

Åharrefrösan. Förfest på Mariestrand, dancefloor i stan, samt efterfest. Tyvärr blev det ju inte ett lika galet bra dancefloor som jag och Mallis hade peppat, eftersom dansgolvet på Allstar verkligen sög. Det var trångt och dålig musik. Men full va ja.

Efterfesten bjöd på ett kärt återseende. Och jag fick även bekräftat (ännu en gång) att jag varit tillsammans med ett totalt klappmongo i mitt tidigare liv.

Nu sitter jag med välförtjänt huvudvärk och glor på idolrepriser, håller tummarna för golftävlande Andreas, äter vegwok och oroar mig över Simpan. Simpan har ett tjockt ben igen, går det inte ner till imorgon blir det vet igen. Suck.

Det var min update. PUSS


Kommentarer
Postat av: jessie james

Ja alltså jag gillar stilen dom har på All star nu osv.



Men dansgolvet är på TOK för litet. Vakterna suger varandras dicks å de är sjukt irriterande när dom spelar en musik och visar något helt annat på skärmarna ^^



Kul att du har en blogg. Den ska jag följa :D

2009-09-20 @ 14:12:46
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0