Bitterbloggen

Hej. Hemma från hippo nu, det känns lite underligt att SM är över! Jag har sett måna fina hästar, en hel del duktiga ryttare men jag är ordentligt less på folk i allmänhet. Eller ja inte allt folk, bara osnutet bortskämt "jag får allt jag pekar på av min pappa, trots att jag närmar mig 30strecket"-folk. Rys. Eller vad sägs om "jag får stå här och skymma sikten för andra eftersom jag har en jättedyr kavaj, jag är alltså mer värd än dem jag skymmer sikten för"-folk? Som sagt; nästa gång står jag inte i någon entré!

Jag funderar på allvar på att döpa om min blogg till "bitterbloggen". Jag är inne i en sjukt bitter period. Johanna

Såhär ser mitt ansiktsuttryck ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0