Awesome party

Hej. Vi har precis hasat upp ur sängen. Det är lite tungt idag men det var det värt! Nu för tiden blir jag alltid bakis efter en hård kväll. Jag hade i alla fall väldigt trevligt igår! Jag vill få det till att vi var 17 pers här igår som röjde runt. Jag fick en BK flashback som höjde stämningen. Tack alla för en trevlig kväll!

BK. Jag blir alltid som en stökig tonåring varje gång vi sammanstrålar.


Ok. Jag hade laddat batteriet till kameran för att kunna ta ohämmat med bilder, men det här var den enda bilden jag lyckades ta innan jag totalt glömde bort mitt fotografmission.


Nu ska vi äte lite couscoussallad, duscha och sedan åka och hämta hem vovvisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0